3 תשובות
זה כולה אתר
את יכולה להביא את הדיעה שלך
גם אני פמיניסטית
ולא מתביישת בזה:)
אין שום סיבה לפחד מאנשים והמחשבות שלהם.שכל אחד יחשוב מה שבראשו וגם את. ואם הם יגידו שאת טועה זו דעתם. והדעה שלך תקבע לך.
שיגידו מה שרוצים תיהי בדעתך חזקה כמוהם
בלי קשר למה אני חושב על פמיניזם - תחשבי מה שאת רוצה. זו זכותך בראש ובראשונה