6 תשובות
את חייבת להגיד לאמא שלך.
זה לא בסדר,אני מבינה את הפחד שלך אבל זה באמת לא בסדר מצידו.
אני מקווה שהדברים ייסתדרו איכשהו :(
תספרי לסבתא/דודה /מישהו מהמשפחה שהוא יותר בוגר ממך ואתם בקשר טוב
שואל השאלה:
היא לא תאמין לי או שהוא יכחיש... לא יודעת למי לפנות קודם..
אנונימית
תגידי לה, אני יודעת שזה קשה אבל את חייבת.
את לא רוצה שהיא תחיה בשקר כזה נכון?
ככול שתגידי לה יותר מהר ככה היא תתגבר על זה יותר מהר.
הורים גרושים זה רק בשנה הראשונה קצת קשה כי לוקח להתרגל אבל זה עובר מהר ואחר כך את תביני שככה היה עדיף וזה לא כזה נורא.
תנסי לבדוק אם זה קורה שוב פעם.. (תחזרי שוב מוקדם מתישהו) אם זה קורה שוב תתחילי בלדבר איתו קודם כל ולשאול אותו בעדינות.. תראי איך הוא מגיב.. בינתיים אל תספרי לאמא שלך.. תספרי אולי למשפחה מצד אבא- סבתא דודה, משהו כזה.. אני חושבת שעדיף שתגרמי לזה שאבא שלך הוא זה שיספר לאמא שלך ולא את.. היא צריכה לשמוע את זה ממנו לא ממך
אנונימית
שואל השאלה:
דיברתי איתו והוא הכחיש דיברתי עם אמא והיא אמרה שאני מדברת שטויות....
אנונימית