12 תשובות
נכון שהמצב לא פשוט אבל אני חושבת שכדאי שתספר לאמא שלך ,זה כן ישנה דברים אבל היא צריכה לדעת ואתה לא יכולה לשמור על זה בסוד זה יאכל אותך מבפנים
תדבר עם אבא שלך על זה אולי זאת סתם אי הבנה אתה לא רוצה לפרק לעצמך את המשפחה בגלל טעות
אם אתה בטוח במה שראית, אני חושבת שקודם כדאי לך לנסות לדבר איתו ולבקש ממנו שיספר לאמא שלך את האמת. אם הוא מסרב לעשות כן תספר לה אתה. בטוחה שתעדיף שיכאב לה קצת עכשיו מאשר שהיא תעביר עוד שנים עם אדם ששיקר לה.
למען אמא שלך תספר לה.
מגיע לה מישהוא שיאהב אותה באמת ושלא יבגוד בה.
"מי שבוגד תמיד יבגוד"
מגיע לה מישהוא שיאהב אותה באמת ושלא יבגוד בה.
"מי שבוגד תמיד יבגוד"
ואי אני ממש מצטערת שהיית צריכה לגלות את זה..
כשגיליתי אז גם הייתי בדילמה הזאת אבל יש מצב שאמא שלך מודעת לזה. אני זוכרת שהייתי מדברת עם אבא שלי ברמיזה על נאמנות וכמה שבוגד תמיד נשאר בוגד וכו.. אולי זה יכניס קצת שכל
אני לא יודעת מה צריך לעשות בסיטואציות כאלה אבל צריך לא לתת לזה להשפיע על החיים שלך יותר מדי על אף שזה כואב ועצוב.
כשגיליתי אז גם הייתי בדילמה הזאת אבל יש מצב שאמא שלך מודעת לזה. אני זוכרת שהייתי מדברת עם אבא שלי ברמיזה על נאמנות וכמה שבוגד תמיד נשאר בוגד וכו.. אולי זה יכניס קצת שכל
אני לא יודעת מה צריך לעשות בסיטואציות כאלה אבל צריך לא לתת לזה להשפיע על החיים שלך יותר מדי על אף שזה כואב ועצוב.
וואו, שאלה טובה. אני חושבת שכדאי לך לנסות לחשוב אם יש איזשהו קרוב משפחה או חבר ממש ממש קרוב שמיודד עם שניהם שאפשר לדבר איתו ולסמוך עליו, ולנסות לשתף אותו. האדם הזה, מעצם העובדה שהוא מכיר את ההורים שלך כבני אדם, ולא רק מהזווית שלך, ידע מה לעשות. הוא ידע איך לגשת לזה ואיך לדבר איתם- בכל מקרה, להישאר ככה זה מצב מאוד מאוד קשה ומורכב, גם להורים שלך וגם לך, אז אני חושבת שכדאי לך לנסות לדבר על זה עם מישהו. בהצלחה
^ זאת עצה ממש טובה רק רציתי לומר שזה יכול לפגוע ולבייש את האמא אם משתפים אדם נוסף ועוד לפני שהיא יודעת.. ואם בכל זאת בוחרים לשתף אדם נוסף בסיפור צריך שהוא באמת ישמור את זה לעצמו ולא יפיץ או ידבר על זה עם עוד אנשים.
אל תתערב בשום אופן. זה עניין שלהם ובסופו של דבר זה במילא יתפוצץ פשוט תהיה מוכן לזה.
אנונימית
תשאל את אבא שלך על זה, תוודא שזה נכון. תגיד לו שראית אותו ותנסה לשכנע אותו לספר לאמא שלך. תשתמש ב"אם אתה לא תספר - אני אספר"
תדבר אם אבא שלך ואם מתברר וזה נכון
תפנה לאמא שלך.
תפנה לאמא שלך.
תקשיב טוב שלא תעיז לספר גם שלא תעיז לדבר על זה אם אבא שלך
על תתערב
יש פה ילדים בגיל הנוער שלא מבינים כלום מהחיים שלהם ואומרים לך תדבר אם האבא תספר לאמא
על תתערב
זה לא עניינך!
על תתערב
יש פה ילדים בגיל הנוער שלא מבינים כלום מהחיים שלהם ואומרים לך תדבר אם האבא תספר לאמא
על תתערב
זה לא עניינך!
לדעתי מגיע לאמא שלך לדעת אין סיבה שהוא יבגוד בה והכל ישאר טוב ויפה