8 תשובות
את שואלת דווקא על השיפוד פרגית חח בזמן שאכלת ציפס מטוגן ופיתה עם חומוס...
שואל השאלה:
מה הבעיה בזה?
אנונימית
היא מתכוונת שגם הציפס וגם הפיתה והחומוס לא בריאים, הציפס עשוי בשמן מה שהופך אותו ללא בריא, לגבי הפיתה רוב הסיכויים שזה היה מלחם לבן ולא חום, לחם לבן זאת פחממה ריקה שלא באמת תורמת לגוף כמו פחממה מלאה. מניחה שגם שהציפס ביחד עם הפיתה והחומוס זה מעט קלוריות אולי אפילו יותר מהשיפוד פרגית עצמו. לגבי השיפוד פרגית, זאת מסעדה, המטרה של המסעדות זה שהאוכל יהיה טעים לא בריא, מניחה שגם הפרגית היה בלא מעט שמן, אז בריא זה לא. אבל זה נורא תלוי במינון אם את אוכלת פעם בחודש אז לא קריטי אם את אוכלת כל שבוע זה פשוט לא בריא.
^ שיפוד מכינים על האש, מה הקשר שמן?
רשמתי מניחה בדיוק בגלל שאני לא זכרתי איך מכינים. גם אם לא היה בזה שמן לא אמרתי שזה בריא.
דוןקא בעיני הפרגית אמורה כן להיות בריאה וכל שאר התוספות ממש ממש לא
מסכימה שהפרגית זה הדבר הכי בריא ממה שהיא אכלה אבל טכנית בשר מעובד פשוט לא נחשב באמת בריא, טעים אבל פחות בריא.
זה לא בריא,פרגית בעיקרון זה בריא עשיר בחלבון וויטמינים,אבל במסעדות גחלים ושיפודים מכינים את הפרגית עם טונות שמן וכמובן שומן ובנוסף מעבדים את הבשר,אותו דבר ציפס,מטגנים אותו בטיגון עמוק ממש זה בכלל לא בריא,אם את בדיאטה אני ממליץ לך לאכול 2 שיפודים+סלטים (שהיה מנה גדולה של סלט ירקות)+2 כפיות חומוס+מים מינרלים ביחד זה יצא כ750-800 קלוריות