4 תשובות
לא בהכרח - אני אישית לא הולכת להרצאות אבל לפני כמה זמן היה של שחקני הפיג'מות
פוסטרים ב200 שקל והרצאות של אנשים שבחיים לא שמעת עליהם
כל הילדי אנימה וקייפופ מהמדינה מתקבצים במקום אחד שבו סוף סוף אף אחד לא צוחק עליהם
יש דוכנים, הרצאות פוגשים מלא אנשים יש מסורת של מעגל ברייקדאנס ועוד כל מיני כאלה