4 תשובות
מתי 5 פעמים? אני מכיר רק את אייקון ועולמות...
זה כנס נימה קומיקס ופנטזיה כנסים כאלו נערכים כ5 פעמים בשנה ואפשר לפגוש שם אנשים כאלו נהדרים ומקסימים ובכללי כיף ללכת לשם (מניסיון)
זה כנס לגיקים בסביבות סוכות בתל אביב. יש שם דברים על משחקי מחשב, סדרות, וכל דבר גיקי אחר.
למקרה שאת לא יודעת מה זה, אנימה זאת סדרה מצוירת יפנית.
למקרה שאת לא יודעת מה זה, אנימה זאת סדרה מצוירת יפנית.
זה פסטיבל כזה שיש מלא דברים של אנימה והוא נמשך כמה ימים נדמה לי