18 תשובות
לא אמרו לי, אבל גם אם היו אומרים לי, לא הייתי נעלבת
בזמנו, לא התייחסתי לזה.
כן. לא.
כן, לא
אמרו לי, נעלבתי בגלל הטון אבל סתם ילדים מפגרים
לא אבל איזה ילד הפיץ שאני לסבית אחרי שנפרדתי ממנו -_-
לא אמרו לי אבל אם היו אומרים לי אז סבבה שיהנו זה לא אמור לעניין אותי
כן בערך כל הזמן, כולם גם חושבים שאני כזה, אף פעם לא הזיז לי
אמרו לי בצחוק שהייתי יותר צעירה ונעלבתי כי זה נכון
לא אמרו לי, אם היו אומרים לי לא הייתי נעלבת כי זאת לא קללה.
אח שלי הסתום קורא לי כל הזמן הומואית.. דביל.. הוא גם אומר לי לסבית מדי פעם.. אני לא סובלת אותו - _ -
וכן זה פגוע כי אלו ממש לא קללות וכי יש לי חברים מהקהילה הגאה שאחת מהם לסבית ואחד הומו והם ממש לא קללות והם לא צריכים להיות קללות
וכן זה פגוע כי אלו ממש לא קללות וכי יש לי חברים מהקהילה הגאה שאחת מהם לסבית ואחד הומו והם ממש לא קללות והם לא צריכים להיות קללות
ליטרלי כל שני וחמישי קוראים לי לסבית אין מה להיעלב מזה הם גם בני אדם
מורה בבית ספר קראה לי לסבית, לא רק שלא נעלבתי גם צחקתי עליה ואני עד היום צוחקת על הסיטואציה
אמרו לי לסבית ולא כלכך התיחסתי לזה
אמרו לי, לא נעלבתי, אני באמת לסבית, אבל התאכזבתי והערכתי פחות את מי שעמד מולי וזה גם עיצבן אותי כי מאותו רגע הרגשתי שאני צריכה להוכיח את עצמי יותר מבדרך כלל כי אני מצייגת קהילה שלמה של לסביות עכשיו מול האדם הזה ואני צריכה לשפר את הגישה שלו אלינו. כמובן שזו לא באמת בהכרח אחראיות שמוטלת עלי אבל ככה אני ארגיש וזה מעצבן... אני לא אוהבת להרגיש שאני צריכה להוכיח את עצמי כל הזמן.
אמרו לי,אבל בצחוק
אני לסבית וכן כי מתייחסים לזה כאל משהו רע
אנונימית
לא אמרו לי אבל לדעתי זאת ה"קללה" הכי פחות מעליבה שיש. כי זה ליטרלי לא דבר רע. אז לא הייתי נעלבת אם זה היה קורה.
באותו הנושא: