2 תשובות
צודקת
מבינה אותך.
אני בי והחברות הכי טובות שלי משתמשות ב"לסבית" בתור קללה, וזה מכאיב רצח.
מצד אחד לא בא לי להיתפרץ עליהן, גם כי אני אוהבת אותן ממש וגם כי לא בא לי ל"היחשף", אבל מצד שני זה מרתיח, אני מוצאת את עצמי כול פעם עוצרת את עצמי מלהיתפרץ עליהן כי זה מעצבן ממש וגם עושה מן צביטה בלב.
אנונימית