13 תשובות
כלום
טעם של מים (?)
למים אין טעם
אין לזה טעם שאפשר להסביר, או להשוות אותו לטעם אחר. למים יש טעם מיוחד משלהם.
טעם של מים
טעם נטרלי, כןכן ככה קוראים לזה
אטום מימן ושני אטומי חמצן
מים הם בעצם לא שתייה. זה מסובך להסביר את זה. למים לא אמור להיות טעם. זה כמו שלשולחן לא אמור להיות 50 רגליים
שואל השאלה:
מה?^
מה?^
אנונימית
מה מה. למים אין טעם. זה אותו דבר אם תשאלי איזה ריח יש לקיר
ריח של סיד
למים אין טעם?! יותר מדי תשובות כאלו היו, כלומר יותר מדי עונים מבלי לדעת ומבלי לבדוק. מהו טעם, כיצד פועל החוש הזה? בפה, בעיקר בלשון, ישנן ארבע קבוצות של בלוטות, ומזונות שונים מפעילים בלוטות שונות. כל סוג בלוטה מתואר על ידינו כטעם. סוכר מפעיל את הבלוטות להן אנחנו קוראים מתוק, ואשכולית מפעילה יותר בלוטות שנקראות מר. מים מפעילים את הבלוטות של הטעם - חמוץ.
זה כמו שתשאלי מה הטעם של עגבנייה? מה הטעם של גבינה? זה שאלה מטומטמת למים יש טעם של מים
באותו הנושא: