13 תשובות
שואל השאלה:
זה חשוב אמרתי רק למי שטעם
אנונימי
נזלת זה מלוח וחרא מהאוזן זה יותר חמוץ מה שאת יותר אןהבת. אני יותר אוהב חמוץ
איכסס נוו חח תלך לגן ילדים ותשאל אם זה כל כך מעניין אותך
שואל השאלה:
תודה בקיצר אנסה את שתיהם ביחד
אנונימי
נזלת
אנונימי
שואל השאלה:
למה היום יש אנשים בגיל ה30 שעושים זאת
אנונימי
נזלת
נזלת אבל אני בכלל בעד דמעות, הכי טעים לדעתי..
תשכחו מזה,דם הכי טעים
שואל השאלה:
וואו דמעות ברצינות אחד הטעימים
אנונימי
אני טועם רק דם
אממ.. נזלת
אנונימית