6 תשובות
אם לא באלך אז תגידי שאת לא מרגישה טוב או משהו
כנל אבל אני צוברת כוח והולכת
את יכולה להגיד שאת לא מרגישה טוב ואת לא רוצה לקלקל את האווירה.
אבל אני חושבת שאת לא צריכה להישאר לבד בחג, תלכי לדוד שלך, מקסימום לא תעשי כלום אבל לפחות לא תהיי לבד.
אבל אני חושבת שאת לא צריכה להישאר לבד בחג, תלכי לדוד שלך, מקסימום לא תעשי כלום אבל לפחות לא תהיי לבד.
אנונימית
או שתסביר.י את זה או שתמציאי תירוץ
תגידי שאת לא מרגישה טוב
תסבירי לו שאין לך כח
באותו הנושא: