7 תשובות
אני חושב שכדאי לך באמת לתת לו זמן, לאט לאט להתחיל לדבר איתו באינסטגרם. תזמיני אותו לפרוק את שעל ליבו איתך, תהיי לו אוזן קשבת(בערך דלטשה שבועות מהפרדה). אחרי שהוא יתאושש תזמיני אותו לצאת לאנשהו סתם בתור בילוי, וכך גם אחרי שתשקמי אותו נפשית תבררי האם הוא מעוניין בך.
בהצלחה :)
שואל השאלה:
קודם כל שהוא יחזיר לי עוקב..כרגע אנחני בכלל לא עוקבים אחד אחרי השנייה
אנונימית
אפשר לשלוח הודעה בלי לעקוב
את מתכוונת שהוא יאשר אותך?
בכל מקרה אני חושב שכדאי לך לתת לו זמן, ולנסות לברר כיצד את יכולה ליצור איתו קשר במידה והוא לא מאשר אותך
אפשר גם לנסות לשלוח הודעה כשהוא עוד לא אישר ויכול להיות שהוא יקרא ואז גם יאשר..
שואל השאלה:
לאשר הוא יאשר בוודאות,הוא מאשר את כל מי שהוא מכיר. אבל לא בטוח שהוא יעקוב אחרי חזרה,וחוץ מזה זה קצת מוזר לשלוח לו הודעה אחרי שלא דיברנו כמה שנים
אנונימית
אין צורך שהוא יעקב חזרה בשביל שתשלחי לו הודעה, וזה באמת מוזר לשלוח הודעה אחרי שנים שלא דיברתם אם עושים את זה בדרך הלא נכונה.
תשלחי לו אחרי שתתני לו זמן הודעה קלילה כמו "היי מה קורה? זוכר אותי? עבר דיי הרבה זמן הא?"
תגידי שפתאום הוא הופיע לך במומלצים וכו..
את לא חייבת שיעקוב בחזרה לפחות בהתחלה.. תשלחי לו עוקב, הוא ייאשר, תגיבי לו על אחד הסטורים (כזה שיש מה להגיב עליו) ומשם תנסי לפתח שיחה ועל הדרך לשאול מה קורה
אני מאמינה שבשלב הזה יחזיר לך עוקב אם לא החזיר קודם ויכול להיות שייצא מזה משהו טוב
פשוט תעקבי אחריו ותגיבי לו אחרי אחד הסטורים ותנסי לברר את העניינים בינו לבין החברה או האקסית בעדינות.
תנסי לפתח שיחה, לא חובה שהוא ישר יחזיר..