9 תשובות
אני חושבת שכדאי להגיע לפני כי לפעמים קורים דברים
עדיף שתגיעי קודם
עדיף שתגיעי קודם
לפחות שעתיים.
לא עדיף יותר זמן.את טסה מחר??
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
גם אניי
ואני יהיה גם בטרמינל 1 דרך אגב :)
ואני יהיה גם בטרמינל 1 דרך אגב :)
שואל השאלה:
סוי אביטל לאן את טסה?
סוי אביטל לאן את טסה?
אנונימית
לא, תהיי לפחות שעתיים וחצי מראש, אלא אם כן זאת טיסת פנים לאילת, לטיסת פנים אפשר להגיע שעה וחצי לפני.
איטליה
לפחות שעתיים,אפילו שלוש
באותו הנושא: