9 תשובות
אני חושבת שכדאי להגיע לפני כי לפעמים קורים דברים
עדיף שתגיעי קודם
לפחות שעתיים.
לא עדיף יותר זמן.את טסה מחר??
שואל השאלה:
כן
אנונימית
גם אניי
ואני יהיה גם בטרמינל 1 דרך אגב :)
שואל השאלה:
סוי אביטל לאן את טסה?
אנונימית
לא, תהיי לפחות שעתיים וחצי מראש, אלא אם כן זאת טיסת פנים לאילת, לטיסת פנים אפשר להגיע שעה וחצי לפני.
איטליה
לפחות שעתיים,אפילו שלוש