2 תשובות
קו עצירה עוזר לך הנהג ומכוון אותך עד איפה לעצור
אם אין קו עצירה, הנהג צריך לעצור לפני מעבר החצייה, אם יש קו אז יכול להיות שהוא לא ממש ליד המעבר חצייה אבל הנהג חייב לעצור לפניו ולא לפני המעבר
באותו הנושא: