2 תשובות
שואל השאלה:
אני לא מדבר על חניה זה ברור !! מדבר על עצירה לשניה תןך כדי גלישה על מנת לתת זכות קדימה
לא יודע מה החוק אומר על זה.. אבל זה לגיטימי כדי לראות מה מתרחש בהמשך, במיוחד כאשר הולך הרגל בא כבר כשאתה שם.. הולך הרגל יעקוף אותך בקצרה פשוט/אתה כבר תיכנס לצומת ותפנה את הדרך..
באותו הנושא: