9 תשובות
שואל השאלה:
זה כואב לי שם
זה פא בידיוק כואב זה פשוט מציק כזה
אבא שלי אמר לי שזה בגלל שאני גודלת
זה כואב לי שם
זה פא בידיוק כואב זה פשוט מציק כזה
אבא שלי אמר לי שזה בגלל שאני גודלת
אנונימית
יכול להיות שזה קשור גם לגדילה זה יכול להיות קשור להרבה דברים שוב אני לא מאמינה שזה קשור לניתוח אבל יש סיכוי קטן שאולי היה איזה סיבוך או משהו אבל לא מאמינה כי אחרת היית צורחת מכאבים וחוזרת לשם ..תלכי לרופא..
שואל השאלה:
זה כואב רק באיזור של הניתוח וזה כואב המפנים של הניתוח
זה כואב רק באיזור של הניתוח וזה כואב המפנים של הניתוח
אנונימית
תבדקי כי יכול להיות שזה משהו שבכלל קשור לפלסטיקה שפשוט צריך לסדר לך שם איזו חתיכת עור או משהו
היי אני אחות כירורגית בהכשרה. זה כנראה. משהו נורמלי לפי התיאור. אם זה מה שאני חושבת שזה, זה קצת קשה להסביר אבל כתוצאה מניתוח יכולים להתפתח כאלה "חוטים" או "חיבורים" (עשויים מרקמת שומן) מהמקום המנותח (אפנדיקס) לבטן וזה יכול לפעמים למשוך קצת ולהציק. אם זה ממש נוראי צריך להתייעץ עם רופא ועוברים עוד ניתוח ממש פשוט שבו הם חותכים את החיבורים האלו אבל זה יכול לחזור... אז צריך לשקול את זה אם זה שווה את זה.
אולי אז משהו שהם עשו שם לא טוב ..
תחזרי לשם
תחזרי לשם
תלכי לרופא שלא יהיה איזה סיבוך או משהו אולי זה משהו אחר בכלל ולא אפנדיציט
אני שנה אחרי הניתוח גם היה לי כאבי בטן ואז גילו לי ציסטה בשחלה .. (שאגב עכשיו אין לי כלום)
לא אמור לכאוב לך שם כי די עבר הרבה זמן אז אני מאמינה שזה משהו אחר
אני שנה אחרי הניתוח גם היה לי כאבי בטן ואז גילו לי ציסטה בשחלה .. (שאגב עכשיו אין לי כלום)
לא אמור לכאוב לך שם כי די עבר הרבה זמן אז אני מאמינה שזה משהו אחר
שואל השאלה:
אוף אני ממש מפחדת
זה כבר 3 וחצי שנים ככה
אוף אני ממש מפחדת
זה כבר 3 וחצי שנים ככה
אנונימית
לא נורמאלי תלכי לרופא ..
אני גם עשיתי לפני 3 שנים אפילו קצת יותר זה לא צריך לכאוב לך שם או להציק לך
אני גם עשיתי לפני 3 שנים אפילו קצת יותר זה לא צריך לכאוב לך שם או להציק לך