10 תשובות
כי גם אכלת
ושתית
הגיוני.
אבל את מבינה שהכנסת 700 גרם לגוף שלך? לוקח לגוף זמן לעכל את האוכל ובגלל זה את חושבת שעלית במשקל.. מחר בבוקר רוב הסיכויים תהייה באותו משקל של היום בבוקר
אנונימית
זה לא קשור
הגוף לוקח אץ זה שונה.
שואל השאלה:
אז לא באמת השמנתי?
אנונימית
בשביל למדוד נכון את צריכה בבוקר בלבוש מינימלי לאחר שאת עושה את הצרכים שלך (פיפי,קקי) ורק לאחר מכן זה המשקל שלך
לפני שאת אוכלת או שותה
שואל השאלה:
אף פעם אין לי בבוקר
רק אם אני אוכלת יוצא לי
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה השמנתי כלכך
אנונימית
כן כי עשית צרכים..
שואל השאלה:
איך זה הגיוני שעליתי 700 גרם?
כל מאה גרם זה 800 קלוריות
כדי להעלות 700 גרם הייתי צריכה לאכול 5600 קלוריות ואני לא אכלתי כלכך הרבה
אנונימית