42 תשובות
אם יש לך קוביות זה בסדר
אני לא חושב שאתאיסט ויהודי זה מתחבר... אבל כל אחד והדעה שלו...
אהבתי את הנקודה
תחליף
אני כמעט ההפך הגמור ממך, אבל אם מישהו אומר לך לשנות את התפיסת עולם שלך הוא מפגר. אל תשתנה בשביל אף אחד אחי. אלו הדעות שלך ואין לאף אחד זכות להגיד לך במה להאמין ובמה לדגול.
ברור שזה בסדר, וזה בסדר מצדי אחרים לא להסכים איתך ולהגיד שאתה כנראה אידיוט :)
דווקא, נשמע בסדר.
תהיה מי שאתה אלו דעות שלך בלבד, אבל יש אנשים שיבחרו להתרחק ממך בגלל הדעות שלך אז אל תתפלא
תעשה מה שאתה רוצה
אבל תדע שהרבה אנשים לא ירצו להיות בחברת בן אדם גזען, שוביניסט שהופך נשים למשרתות שלו והומופוב..
ואני מציעה לך שאם אלו הדעות שלך לפחות תשמור אותן לעצמך ולא תגיד עכשיו "איכס לסביות והומואים" או הערות גזעניות לאנשים ודברים מפגרים כאלה
אבל תדע שהרבה אנשים לא ירצו להיות בחברת בן אדם גזען, שוביניסט שהופך נשים למשרתות שלו והומופוב..
ואני מציעה לך שאם אלו הדעות שלך לפחות תשמור אותן לעצמך ולא תגיד עכשיו "איכס לסביות והומואים" או הערות גזעניות לאנשים ודברים מפגרים כאלה
אני אסביר לך מה דעתי. אני חושבת שכל אחד צריך לעשות מה שהוא מאמין בו, אני פשוט לא מבינה מה הקטע של כל הדעות האלה.
איש באמונתו יחיה
אוקיי
תברח לפני שירביצו לך
תברח לפני שירביצו לך
אנונימי
אם אתה אוהב המבורגר אתה בסדר מבחינתי
איזה קטע! זה כל מה שהקראש שלי
ואני עדיין אוהבת אותו בצורה קשה
ואני עדיין אוהבת אותו בצורה קשה
אנונימית
אלה הן דעותיך, ואף אחד לא מבקש ממך להשתנות.
אבל כמו שאתה מתוקף היותך שוביניסט, הומופוב, גזען וכולי, כנראה, לא תרצה להסתובב עם אנשים ששייכים לקהילות האלה. ככה, אנשים ששייכים לקהילות האלה והתומכים שלהם לא ירצו להסתובב עם בן אדם כמוך שלא מקבל אותם.
אבל כמו שאתה מתוקף היותך שוביניסט, הומופוב, גזען וכולי, כנראה, לא תרצה להסתובב עם אנשים ששייכים לקהילות האלה. ככה, אנשים ששייכים לקהילות האלה והתומכים שלהם לא ירצו להסתובב עם בן אדם כמוך שלא מקבל אותם.
אתה גזען כלפי מי?
אנונימית
אתה גם אתאיסט וגם ימני קיצוני, אוקיי.
כן תשתנה
אני אוהבת ספאמים
או שאתה אתאיסט או שאתה יהודי-חילוני אחי
והרגת אותי xd
תעשה מנוי לנאסא ותעקוב אחרי האפשרות לחיים על כוכב אחר.......
והרגת אותי xd
תעשה מנוי לנאסא ותעקוב אחרי האפשרות לחיים על כוכב אחר.......
אני בטוח שאתה גם כוסון ונבון
שכחת להוסיף
שכחת להוסיף
אנונימי
אוי עכשיו קלטתי שזה keshetbahanan חולה על התגובות שלך באתר אתה הורס
זה בסדר אבל רק במיטה
למה זה בחמות לעזאזל...
לשאלה כמובן: תהיה מי שאתה, מה שכן... יש דעות שעדיף שתשמור לעצמך...
לשאלה כמובן: תהיה מי שאתה, מה שכן... יש דעות שעדיף שתשמור לעצמך...
אנונימי
כשזה פוגע באחרים כן צריך להשתנות. אתה, למשל, פוגע באחרים. ולכן אתה ספציפית צריך להשתנות (בקטעים של שוביניסט, הומופוב, גזען..)
האמת הגדרה שלך מתאימה להרבה ציונים בסוף מאה ה-19 ובתחילת מאה ה-20.
אנונימי
אל תשתנה, גם אם תהיה פח של בנאדם ממש המיץ של הזבל תמיד יהיה מישהיא שיאהב אותך.
במצב הזה תשתנה
אל תשתנה בשביל אף אחד. אפילו שאני ההפך הגמור ממך אני אומרת לך, אל תשתנה בשביל אף אחד. זו דעתך ואתה צריך לחיות איתה בשלום. אתה זה שתחיה עם עצמך עד שתמות, לא אף אחד אחר.
שוביניסט והומופוב- ממש לא. זה פשוט טייפ של אנשים מגעילים בעיני.
אתאיסט, חילוני, יהודי, ציוני, ישראלי- כן בסדר
ימין קיצוני וגזען- לא,קיצוניות זה דבר רע
אתאיסט, חילוני, יהודי, ציוני, ישראלי- כן בסדר
ימין קיצוני וגזען- לא,קיצוניות זה דבר רע
איכס ממוסחר.
כל עוד אתה לא פוגע בעצמך או באחרים אתה יכול להיות מי שאתה רוצה ולחשוב מה שאתה רוצה, חופש המחשבה והדעה.
תשמע אני ערביה , ואני אומרת לך שאם אתה לא באמת פוגע באף אחד , אז תחשוב מה שאתה רוצה
תשתנה.
כן תשתנה עשה טובה לאנושות
תשתנה בשביל עצמך לא בשהיל לרצוץ אחרים וכן תשנה את הדעות האלה
אני אישית לא מסכימה עם יותר מחצי ממה שכתבת. מה גם שאתה סותר את עצמך. ציוני וחילוני לא ממש הולך ביחד.
אני אגיד לך מה אני אישית הייתי מורידה. שובינסט, הומופוב, ימני קיצוני,גזען, פאשיסט. אם לומר לך בכנות, אם היה למישהו כל מה שאני רוצה, אבל הייתה לו אפילו תכונה אחת מאלו, הייתי מוותרת. אני חושבת שאלו דעות שצריכות להיעלם מהעולם. אני אגיד לך מה, לדעתי אלו תפיסות מוטעות, והייתי מאוד שמחה אם היית משנה אותן, ואם לא זה, אז לפחות לבוא בראש פתוח לדעות אחרות, לגלות שאולי טעית. אבל אתה לא *צריך* כלום. אם אתה עד כדי כך תקוע בדעות שלך, ואתה אומר שאין סיכוי בעולם, אפילו לא קטן, שאתה טועה, אז אל תשתנה בשביל לרצות אחרים.
למרות שאני אישית חושבת שאתה צריך להישתנות לא בשביל אחרים, אלא בשביל עצמך, כי זה פוגע גם בך
אני אגיד לך מה אני אישית הייתי מורידה. שובינסט, הומופוב, ימני קיצוני,גזען, פאשיסט. אם לומר לך בכנות, אם היה למישהו כל מה שאני רוצה, אבל הייתה לו אפילו תכונה אחת מאלו, הייתי מוותרת. אני חושבת שאלו דעות שצריכות להיעלם מהעולם. אני אגיד לך מה, לדעתי אלו תפיסות מוטעות, והייתי מאוד שמחה אם היית משנה אותן, ואם לא זה, אז לפחות לבוא בראש פתוח לדעות אחרות, לגלות שאולי טעית. אבל אתה לא *צריך* כלום. אם אתה עד כדי כך תקוע בדעות שלך, ואתה אומר שאין סיכוי בעולם, אפילו לא קטן, שאתה טועה, אז אל תשתנה בשביל לרצות אחרים.
למרות שאני אישית חושבת שאתה צריך להישתנות לא בשביל אחרים, אלא בשביל עצמך, כי זה פוגע גם בך
אנונימית
כן וברור שאתה לא צריך להשתנות בשביל אחרים
הבעיה הגדולה ביותר היא בכינוי "קשת בהנן".
שוביניזם,הומופוביה וגזענות אלה דעות שצריך וחובה לשנות,וגם לא מאוד קשה לעשות את זה.ולגבי כל השאר-באמת שאין צורך לשנות
אתה מושלם
^אני חולקת עלייך
אנונימית
באותו הנושא: