5 תשובות
היה לי את יום הכיפור הכי משעמם שהיה לי עד עכשיו
הכי משעמם בחיים, כל החברים שלי היו יבשים מאוד, סתם ישבנו שעה ביחד וזזנו.
אני חייב לציין חברים שלי ממש חורשים על המחשב וזה מציק לפעמים שזה הסיבה לביטול תוכניות
אנונימי
אני לימדתי את אמא שלי לרכב
עכשיו חזרתי היה לי ממש כייף
אנונימית
גם לי היה מאוד משעמם במיוחד מעייף