4 תשובות
כן
אני לא אשתה אבל אני כן אוכל (אין לי הפרעות אכילה אבל יש לי נטייה להגיב למצבים לא נעימים בזה שכמה ימים אני אוכלת ממש קצת ואז מבינה שזה לא בסדר וחוזרת לאכול)
כן
אנונימית
באותו הנושא: