8 תשובות
לא
הפלתי ראש? ואני לא חושבת
אנונימית
שואל השאלה:
להפיל ראש זה לעשות באנג
להפיל ראש זה לעשות באנג
אנונימית
לא חושבת
וגם אם כן את בטח תוך שנייה תעלי את זה כי זה לא ירידה רצינית
וגם אם כן את בטח תוך שנייה תעלי את זה כי זה לא ירידה רצינית
זה לא בריא להקיא בקביעות.
קרה פעם אחת, הכל טוב.
אבל אם זה תמיד קורה לך עם ראשים.. תפסיקי להפיל ראשים.
את לא תרזי עכשיו בטירוף כי עדיין אלה רק כמה פעמים ולא בקביעות כל יום.. אבל תפסיקי עם הראשים.
את רוצה תכיני פייסלים רגילים או שוקו הפתעה, עוגיות למיניהם..
אין סיבה שתפגעי בעצמך ככה
קרה פעם אחת, הכל טוב.
אבל אם זה תמיד קורה לך עם ראשים.. תפסיקי להפיל ראשים.
את לא תרזי עכשיו בטירוף כי עדיין אלה רק כמה פעמים ולא בקביעות כל יום.. אבל תפסיקי עם הראשים.
את רוצה תכיני פייסלים רגילים או שוקו הפתעה, עוגיות למיניהם..
אין סיבה שתפגעי בעצמך ככה
אז אל תפילי מאמי, לא בכוח
תעשי גוינטים
תעשי גוינטים
אל תפילי זה כבד לך.. תעשי פייסל במקום או שבכלל לא
תלוי אני מכיר חבר שלא משנה מה אחרי כל ראש הוא תמיד מקיא (עשרות פעמים, אין ראש שבו הוא לא הקיא)
במצב כזה זה אומר שהגוף שלך כנראה רגיש לבאנגים ולא מומלץ בכלל להפיל.
אני מעריך שאת מפילה לא נכון ובמקום שהעשן נכנס לך לריאות את בטעות בולעת אותו לקיבה וכתוצאה מכך מקיאה.
(אפשר לדעת שבלעת עשן אם יוצא לך גראפס עשן)
במצב כזה זה אומר שהגוף שלך כנראה רגיש לבאנגים ולא מומלץ בכלל להפיל.
אני מעריך שאת מפילה לא נכון ובמקום שהעשן נכנס לך לריאות את בטעות בולעת אותו לקיבה וכתוצאה מכך מקיאה.
(אפשר לדעת שבלעת עשן אם יוצא לך גראפס עשן)
באותו הנושא: