8 תשובות
לא צמה, תת משקל
כן
כי צמתי עד עכשיו
ואולי גם יעזור לכפר על דברים
לא צמה .
ואין לזה סיבה . בהצלחה לצמים
לצערי השנה אני לא אוכל לצום מאה אחוז כי אני אחרי ניתוח ואני חייבת לשתות את הכדורים שלי אבל בשאר הזמן אני אצום
לא
אין אלוהים
לא. למה לי להרעיב את עצמי, לפגוע בגוף שלי, בשביל מה? "אמונה"?
כן,אני רוצה לכפר על המעשים שלי
צם
זה צווי מה' ו"עינתם את נפשותכם"