12 תשובות
לא
חכה שיעבור
תתאמן על שריר שהוא לא תפוס
שואל השאלה:
אין לי כך כך.. רגליים וחזה תפוס
שואל השאלה:
אני חושב אם אימוני בטן יזיקו
יד קדמית? גב?
אם לא אז תנוח
שואל השאלה:
תכלס אני אעבוד על היד הקדמית
שואל השאלה:
אז להתאמן עם הכאב?
שואל השאלה:
אוקיי זה כואב רצח. אני לא יכול
שים גם משחה ותעסה את השריר
אנונימית
כן להתאמן, כל מי שהגיב למעלה לא מבין....
שנתפס שריר צריך לחמם אותו כדי שהוא ישתחרר ופעילות גופנית גם זה עם שימוש בשריר התפוס עוזרת למרות שזה ירגיש אולי קצת כואב זאת הדרך הכי טובה לשחרר את השריר(כמובן לא להגזים עם הספורט בכדי לא להעמיס על השריר..)
אנונימית
כל מי שאומר שלא לא מבין תתאמן או תחמם את השריר בדרך אחרת סאונה ממש עוזרת
אני אישית מתאמנת מתי שהשרירים שלי תפוסים זה עוזר לשחרר אותם כי הם מתחממים ולאחר האימון עושה מתיחות ממש