9 תשובות
כן
בעצם הייתי מנסה לדבר עם הבעלים על זה. איך היא תשבר לך ביד? לא יודעת.
אמרו לך שיש עילה לתבוע? תתבעי וזהו.
לא, זה שלא שנפלת בגלל שהרצפה הייתה רטובה
קרה למישהו שאני מכירה

הוא לא תבע את המקום אבל הוא התפטר משם
לא- אגב צלקת זה לא כזה נורא ויש משחות שמעבירות צלקות (מנסיון) וגם זו לא אשמתם, ואם תתבעי תפסידי בתביעה בטוח
שואל השאלה:
זה עדיין נקרא תאונת עבודה
ובטרם אמרו לי שזאת תאונת עבודה ויש לי עילה לתביעה והביטוח לאומי משלם
אנונימית
הם רוצים את הכסף שלהם, זו לא סיבה לתבוע.. אין לך מה להתעכב על זה, קרה, ואם את רוצה להתפטר את תמצאי מקום עבודה טוב יותר, אני בטוחה :)
לתבוע לא אבל אם שילמת כסף על התפרים וכל הטיפול בזה את צריכה לברר אם מגיע לך כיסוי מהעבודה אבל אין מה לתבוע במקרה הזה