7 תשובות
יש בזה משהו
שואל השאלה:
אם יש פה נאמני שרואים את זה או מאלה שהמציאו את סטיפס או משהו כזה בבקשה תעשו שזה יהיה אפשרי
אבל בקלות אפשר להעלות את הנקודות שוב זה סתם מפרך להתחיל לערער וזה
אפשר לערער. פונים לנאמן בכיר כלשהו ואם לדעתו נכון לשחזר את המחיקה והנקודות הוא יעשה את זה.
שואל השאלה:
חייבת כינוי^^
זה לא קשור לזה שאפשר להעלות את הנקודות זה סתם מעצבן שמוחקים תגובה או שאלה נגיד בלי סיבה טובה
שואל השאלה:
^^אני התכוונתי שאם נגיד יש התראה שנמחקה לי הודעה אז שתיהיה מתחת לזה אפשרות לערער בלי לחפש נאמן או משהו
סתם סיבוך. יש שני נאמנים בכירים פשוט פונים לאחד מהם והוא עוזר. הם זמינים כמעט 24/7