4 תשובות
כן מן הסתם
שואל השאלה:
לא יהיו בעיות עם ביטוח או משהו?
אנונימית
בכל מקרה ללמוד על ידני הרבה יותר יעיל ושמיש
כן תלמדי ידני. את תוכלי לנהוג על שלהם.
זה תמיד עדיף ידני כי אז אפשר לנסוע גם על אוטומט וגם על ידני, מאשר להוציא על אוטומט (שאז אפשר לנסוע רק על אוטומט, בלי אפשרות לידני).
ולא, לא יהיו בעיות עם הביטוח.