3 תשובות
לא
עדיף שלא יש עוד זמן.
אני הייתי מחכה או אולי קונה כמה דברים קטנים
נגיד החודש קניתי איזה קפוצון באסוס אבל עכשיו אני מתחילה לחסוך לבלוק פריידי