3 תשובות
לא
עדיף שלא יש עוד זמן.
אני הייתי מחכה או אולי קונה כמה דברים קטנים
נגיד החודש קניתי איזה קפוצון באסוס אבל עכשיו אני מתחילה לחסוך לבלוק פריידי
נגיד החודש קניתי איזה קפוצון באסוס אבל עכשיו אני מתחילה לחסוך לבלוק פריידי
באותו הנושא: