4 תשובות
שואל השאלה:
תודה!
תודה!
אנונימית
בדרך כלל מגיעה לבית דברים שאפשר להשים בתיבת דואר,בגדים כנראה יגיעו לסניף כי זה דיי גדול בשביל תיבת דואר
שואל השאלה:
גם אם זה חבילה קטנה? כי נגיד כשהזמנתי דברים מהאיביי זה היה מגיע הביתה.. זה קשור לזה שזה מאמריקה כאילו או שהגודל?
גם אם זה חבילה קטנה? כי נגיד כשהזמנתי דברים מהאיביי זה היה מגיע הביתה.. זה קשור לזה שזה מאמריקה כאילו או שהגודל?
אנונימית
זה מגיע לסניף
באותו הנושא: