התחברות הרשמה

אנשים למה אתם פרייארים וקוניפ איפון 11 פרו ב5000 שקלים

3 באוקטובר 2019, 09:45
חסכוןכסףמחיריםכמה עולהחנויות    
3 תשובות
כן גם אני שואלת את עצמי את זה
(
(Ziv(ush
בגלל אנשים כאלו הם מתעשרים. סמסונג טוב פי אלף וזה יותר מחצי מחיר
כ
כת הPC לbrodequins
כן לא שווה את הכסף.
עדיף כבר לקנות אייפון 11 הרגיל הוא יותר זול.
(פרשתי) Craig Middle Finger
באותו הנושא:
אני פרייאר של בנות של אנשים עם קבלות מי יודע איך קוראים לשיר הזהה?
נתתי לילד זר 25 שח... יצאתי פרייארית?
דברים שפרייארים יגידו?
נכון רק אנשים פרייארים מתפשרים?
רק לבעלי איפון בלבד , איזה איפון ישלכם ואיזה צבע והאם אתם מסננים אנשים?
למה חושבים שדתיים הם פרייארים?
אלוהים פרייאר.
למה הכלב שלי לא פרייאר?
איך לגרום לאנשים לא לזלזל בך לכבד אותך ושיראו שאת לא פרייארית?
מרגיש פרייאר שהתגייסתי מה לעשות?
רק לאנשים שיש להם איפון, איזה איפון ישלכם איזה צבע ואתם מרוצים?