3 תשובות
כן גם אני שואלת את עצמי את זה
בגלל אנשים כאלו הם מתעשרים. סמסונג טוב פי אלף וזה יותר מחצי מחיר
כן לא שווה את הכסף.
עדיף כבר לקנות אייפון 11 הרגיל הוא יותר זול.
עדיף כבר לקנות אייפון 11 הרגיל הוא יותר זול.
באותו הנושא: