12 תשובות
מה היתה הבעיה לקום
אנונימית
זה שבן אדם אחד בחר לנצל את הערך הזה לא אומר שכולם חושבים שהדתיים פרייארים, זו אחת מתוך מיליונים.
קחי הכל בפרופורציה.
לא ניראלי שהיא אמרה את זה בקטע רע
שואל השאלה:
אני תמיד מפנה מקום אם יש זקן שזקוק לזה באמת אבל היא הלכה יותר מהר ממני חוץ מזה שהיו עוד מקומות קרובים באוטובוס אבל היא רצתה דווקא את המקום שלי.
אנונימית
עברת לצערי על עשה מהתורה את צריכה לבקש ממנה סליחה ולבקש מאלו-הים סליחה (למזלך יש יום כיפור עוד מעט וגם יש עכשיו סליחות) ואם את מתעניינת העשה הוא "והדרת פני זקן" וזה מדבר על זקנים ות"ח, (גם אני רוצה להוריד סטיגמות לעשות מצווה זה לא פרייאר) ואני לא מבין מה הייתה הבעייה שלך לעמוד מול המסך הזה?
אנונימי
שואל השאלה:
בתורה כתוב לקום לפני זקן , אבל לא לעבור למקום ליד כי יש זקן שרוצה דווקא את המקום שלי.
אנונימית
כן, תסתכלי בשערי תשובה אם אני לא טועה הוא כותב שגם זה
אנונימי
לא הבנתי היה מקום פנוי לידך והיא לא ישבה שם
שואל השאלה:
כי היה בא לה לשבת דווקא במקום שלי , היא חשבה שמגיע לה הכל.
אנונימית
גם לי זה קרה ואשכרה קמתי מהמקום
לא יודע איך משנים תפיסה כל כך מעוותת
בחיים לא שמעתי על סטיגמה כזאת
את אישה רעה, תני לה לשבת