5 תשובות
מרגישה כמוך.
מבין אותך
מבינה אותך אבל היום נגמר מחר יהיה יום חדש ואני מקווה שיהיה טוב יותר בשבילך
אם את רוצה לדבר תרגישי חופשי אני פה❤
אם את רוצה לפרוק אני פה בשבילך ❤
מבינה אותך את רוצה שקט מהכל קחי לך זמן לעצמך
אנונימית