תשובה אחת
אני עושה הרבה... ואני ממציע כל מיני דברים לבד... והכל יוצא טעים ברמות...
פשוט זה קצת אומנות הייתי קוראת לזה ככה...

אין שם מה להרוס... פשוט תכניסי מה שאת רוצה ;)