6 תשובות
אומרת להורים שלי
ואו לא יכולה לדמיין דבר כזה זה נורא!, פשוט עוזבת הכל הולכת הביתה ובוכה
למרות שאני חושבת שבהתחלה אני אאמין שכולם עובדים עלי או עושים איזה מתיחה כזאת
למרות שאני חושבת שבהתחלה אני אאמין שכולם עובדים עלי או עושים איזה מתיחה כזאת
דבר ראשון יוצאת מהבית ספר.
מתקשרת להורים. אומרת להם.
נוסעת לחברים שלי שלא מהבית ספר כדי להתעודד קצת.
ולא חוזרת לבית ספר הזה אף פעם
מתקשרת להורים. אומרת להם.
נוסעת לחברים שלי שלא מהבית ספר כדי להתעודד קצת.
ולא חוזרת לבית ספר הזה אף פעם
אצא על המנהלת
ואז אדבר עם ההורים שלי
נערב התערבות חיצונית
ואז נראה איך מתקדמים
ואז אדבר עם ההורים שלי
נערב התערבות חיצונית
ואז נראה איך מתקדמים
אלך לצרוח על המנהלת למה מי היא בכלל מה זה אמור להיות
הולכת להורים שלי
הולכים להתלונן במשרד החינוך
כל מי שלא דיבר איתי עושה עליו שיימניג
(סתם נו בלי השיימינג פשוט ממש איעלב ולא אדבר איתם בחיי)
הולכת להורים שלי
הולכים להתלונן במשרד החינוך
כל מי שלא דיבר איתי עושה עליו שיימניג
(סתם נו בלי השיימינג פשוט ממש איעלב ולא אדבר איתם בחיי)
מתלוננת על המנהלת למשרד החינוך ועוברת בית ספר אם צריך
באותו הנושא: