התחברות
הרשמה
רושמים אז מה אני יגיד או אגיד לך?
2 באוקטובר 2019, 10:35
מילים
נוסחים
איך אומרים
3 תשובות
אגיד
ס
סוד365
אגיד
ז
זאת שתגרום לך לחייך (;
אגיד
נ
נועה קילה
באותו הנושא:
בואו נשחק משחק כל מי שער/ה אתן לכם חידות ותענו אם עניתם נכונה אגיד תודה לשמו של העונה ויגיד שאלה נוספת
איך רושמים, יגיד לך או אגיד לך?
רושמים למה שאני יגיד או אגיד לך סתם?
למה אם אני אגיד שאני אוהב בנות רזות בתת משקל יגידו שאני מעודד אנורקסיה, אבל שמישהו אחר יגיד שהוא אוהב שמנות זה בסדר?
אנחנו בישראל רושמים "חחח" אז איך רושמים את זה באנגלית?
אם בצו ראשון אני אגיד שיש לי חשדות שיש לי בעיות נפשיות יגידו את זה להורים?
למה הרבה מפה רושמים יגיד במקום פאקינג ידיד? מה זה יגיד?
אני אגיד או אני יגיד?
למה כל דקה רושמים לחברה שלי פה בקיר תודעות שהיא מדהימה ולי לא רושמים כלום
אני רוצה להגיד שאני לא מרגישה טוב אבל אם אגיד שכואבת חי הבטן יחשבו שאני במחזור ואם אגיד שכואב לי הראש יגידו לי לקחת כדור
מישהו יכול להסביר אחת ולתמיד מתי רושמים אם ומתי רושמים עם?