13 תשובות
שואל השאלה:
סבבה אבל מי קבע את החוקים? צוות האתר
סבבה אבל מי קבע את החוקים? צוות האתר
זוהי שאלה שצריך לשאול את נדב
בעיקרון שיהיה יותר גישות לשאלה.
נגיד השאלה על מזג האוויר .
אז במקום שתיהיה תגית אחת והסיכויים שיענו על זה הוא 5% לעומת שלושה תגיות. מזג אוויר, חורף, טמפרטורה
אז האנשים שגולשים בשאלה אחת זה יגשר אותם לשאלה אחרת ורוב הסיכויים יהיה השאלה שלך.
נגיד השאלה על מזג האוויר .
אז במקום שתיהיה תגית אחת והסיכויים שיענו על זה הוא 5% לעומת שלושה תגיות. מזג אוויר, חורף, טמפרטורה
אז האנשים שגולשים בשאלה אחת זה יגשר אותם לשאלה אחרת ורוב הסיכויים יהיה השאלה שלך.
א. זה לא נאמני סטיפס. זה מי שכתב את החוקים..
ב. שאלה באמת טובה
ב. שאלה באמת טובה
השאלה האולטימטיבית
באותה נימה אפשר לשאול:
למה מותר לתת לאותו משתמש פרח פעמיים אם רק פרח אחד נספר?
למה יש אפשרות לתת פרח למשתמש אנונימי כאשר הפרח שלו לא נחשב?
בסטיפס יש המון דברים "מטופשים" וחסרי היגיון (לדעתי).
אין להם באמת סיבה, כנראה צוות האתר לא חשב עד הסוף:/
למה מותר לתת לאותו משתמש פרח פעמיים אם רק פרח אחד נספר?
למה יש אפשרות לתת פרח למשתמש אנונימי כאשר הפרח שלו לא נחשב?
בסטיפס יש המון דברים "מטופשים" וחסרי היגיון (לדעתי).
אין להם באמת סיבה, כנראה צוות האתר לא חשב עד הסוף:/
הנאמנים הם האלוהים של האתר.
כמו שאלוהים מציב לאנשים פיתויים כדי לבדוק אם יחטאו, יש לנו פיתויים פה שקיימים כדי לבדוק אם נחטוא (ננסה לשים פחות משלוש תגיות בשאלה).
כמובן שאם מישהו נכשל וחוטא הוא נענש, בדיוק כמו עם אלוהים.
כמו שאלוהים מציב לאנשים פיתויים כדי לבדוק אם יחטאו, יש לנו פיתויים פה שקיימים כדי לבדוק אם נחטוא (ננסה לשים פחות משלוש תגיות בשאלה).
כמובן שאם מישהו נכשל וחוטא הוא נענש, בדיוק כמו עם אלוהים.
איזה קטע אפילו לא ידעתי שהחוק הזה קיים חח
כן אתה צודק זה נטו חוסר תשומת לב לפרטים באתר ופאק של המערכת
וזה לא שיש בעיה לשים הודעה קופצת שלא ניתן לשלוח שאלה בפחות מ 3 תגיות חח
ובנוסף למה שאמרו כאן נגיד יש את החוק שאי אפשר לכתוב תגובה בשפה שלא עברית. אז אי אפשר לעזור בשאלות באנגלית? מה זה אומר
וזה לא שיש בעיה לשים הודעה קופצת שלא ניתן לשלוח שאלה בפחות מ 3 תגיות חח
ובנוסף למה שאמרו כאן נגיד יש את החוק שאי אפשר לכתוב תגובה בשפה שלא עברית. אז אי אפשר לעזור בשאלות באנגלית? מה זה אומר
למה באנגלית אפשר לכתוב.
כי טכנית אסור זה נוגד את החוקים לכתוב תגובה שהיא רק באנגלית
לא.. החוק מדבר על תשובה שאפשר לכתוב אותה בעברית והמשתמש החליט לכתוב אותה באנגלית.
אם תהיה שאלה כמו איך אומרים כלב באנגלית ויענו לך .. אף אחד לא ימחק או יגיד לך משהו ^
אם תהיה שאלה כמו איך אומרים כלב באנגלית ויענו לך .. אף אחד לא ימחק או יגיד לך משהו ^
ברור שלא ימחקו אבל זאת הפואנטה חוקים שלא חשבו עליהם עד הסוף,
טכנית אפשר למחוק כל תגובה שלא בעברית.
ונגיד שזה לא על אנגלית
מה עם רוסית? או שפות אחרות
אם מישהו רוצה לדעת איך רושמים משפט ברוסית לפי ידיעתי אי אפשר לכתוב פה בכלל בשפות קיריליות. אז זאת השאלה, למה מאפשרים לעשות משהו אם מגבילים אותו ויש עליו חוק
טכנית אפשר למחוק כל תגובה שלא בעברית.
ונגיד שזה לא על אנגלית
מה עם רוסית? או שפות אחרות
אם מישהו רוצה לדעת איך רושמים משפט ברוסית לפי ידיעתי אי אפשר לכתוב פה בכלל בשפות קיריליות. אז זאת השאלה, למה מאפשרים לעשות משהו אם מגבילים אותו ויש עליו חוק
באותו הנושא: