8 תשובות
ישן
כן
לא
כן זה בסדר גמור
לחברה טובה של אמא שלי קוראים ורד
כן זה בסדר.
לחברה טובה של אמא שלי קוראים ורד
כן זה בסדר.
לא
כן.
נחמד כזה
באותו הנושא: