5 תשובות
אם זה נגמר בצורה טובה אני לא רואה סיבה שלא
שואל השאלה:
זה לא נגמר בצורה טובה אבל גם לא רעה , פשוט לא עבד באותה התקופה
זה לא נגמר בצורה טובה אבל גם לא רעה , פשוט לא עבד באותה התקופה
אנונימית
שואל השאלה:
וגיבור אתה צודק... במיוחד שלא התגברתי לגמרי
וגיבור אתה צודק... במיוחד שלא התגברתי לגמרי
אנונימית
לא כי זה נגמר כבר
באותו הנושא: