11 תשובות
כן .
איכס.
כן. זה לא רע.
לא
לא איכסה
פעם כן עכשיו אני לא אוהב וופל בכלל חחח
שואל השאלה:
גם אני שונאת וופל בכללי
אבל וופל לימון?
אוקיי בתאבון לכם
גם אני שונאת וופל בכללי
אבל וופל לימון?
אוקיי בתאבון לכם
אין על וופל לימון.
מעדיף לאכול וופל לימון מאשר סתם וופל שוקולד
מעדיף לאכול וופל לימון מאשר סתם וופל שוקולד
מאוד
נשבע שזה הוופל הכי טעים
כןן
באותו הנושא: