14 תשובות
באמת למה
חולה על וופל לימון
כי יש לזה טעם לוואי מוזר כזה
אנונימית
כי זה לא טעים פשוט
איך באליי
שאלה טובה
שואל השאלה:
זה טעים עד מאוד
כי זה לא הכי טעים
אני גם לא הבנתי אף פעם
המתלהמים:
"למה את מכלילה אהה?!? "
סתם אני אוהב
מזעזע בעיניי
על טעם וריח אין על מה להתווכח.
כי הם מעפנים

זה הכי טעים רציני
לי זה טעים
הם לא בסדר בראש
כי זה חמוץ