10 תשובות
לא, אני מכירה מלא גברים שנוהגים גרוע
ישלי הרגשה שמדבר פה רווק מתבגר
אנונימית
שואל השאלה:
אבל דיברנו על נשים. ואצל בנים זה הפוך, הרוב נוהגים טוב, יש מיעוטים של בנים שנוהגים כמו הסבתא שלהם. ממש בושה למין הגברי.
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא רווק מתבגר, כי הוא לא כותב אף פעם באנונימי
אנונימי
כן אין להם מבנה מוחי ופיזיולוגי כמו של גבר
נהיגה טובה לא קשורה למין של הנהג. אני מכירה נשים שנוהגות מעולה וגברים שנוהגים קצת פחות טוב מהן וגם להפך ואני לא רואה שום קשר בין המין של הנהג לאיכות הנהיגה.
אנונימית
ממש לא נכון יש הרבה נשים שנוהגות ממש טוב וגברים שנוהגים גרוע זה לא קשור .
אתה ממש מטומטם עם אתה חושב ככה זה דפוק לגמרי
אנונימית
יש מחקרים שמצביעים על כך שהרפלקסים של הנשים איטיים יותר ולכן זה הגיוני שהן יהיו פחות טובות בנהיגה.
כן הם,באמת נוהגות גרוע, לא ראית בחורה אחת שמחנה ברוורס כמו שצריך, עזבו אתכן לנהוג, תלכו למטבח לבשל מטעמים לחג
בנות נוהגות כמו על אחד אחר!! מתי תבינו כבר
די איבדתי בכם תקווה