13 תשובות
כן
לצערי

אפשר לחשוב אתה פרופסור
בקושי את התואר סיימת.
אם זאת מורה שכן רוצה שנעמוד אז כן
לא
אבל בחטיבה וביסודי כן, שהגעתי לתיכון לבית ספר אחר המורים היו צוחקים עלינו שהיינו עומדים.. הרגל של שנים
לא.
השנה מורה חדשה ניסתה לעשות את זה בטענה שזה משקיט את הכיתה (לא בקטע של כבוד), תוך שבוע היא כבר לא עשתה את זה כי קבלה נזיפה מההנהלה
אני נמוכה ויושבת מאחורה
לא רואים אותי אז אני לא עומדת
לא בכל השיעורים, יש מורים שדורשים את זה ויש כאלו שלא.
ביסודי עשינו את זה באנגלית אבל חטיבה תיכון לא
לא, מה אנחנו בשנות ה60?
רק אם המורה חושב את עצמו אז חייבים
כן
כן שונאת את זה