7 תשובות
אני סיימתי בית ספר אבל כשלמדתי בבית ספר זה היה תיכון דתי מדעי.
דתי
ממלכתי דתי
סיימתי, ולמדתי באולפנה.(בית ספר דתי לבנות בלבד)
למדתי בדתי וכשחזרתי בשאלה המשכתי לדתי ושנה הבאה אני אהיה בחילוני
דתי
באותו הנושא: