18 תשובות
זה ממש יפה
תלוי במבנה פנים שלו, ובכללי אין לי בעיה עם סגנון לבוש כזה
כןןכןכןן
אבל שלא יראה ערס או מתאמץ מדיי
וקעקועים ררר
אשש חתיך
לא.
פחות הסגנון שלי...
שואל השאלה:
זה לא מתאמץ הוא בטבעי ככה ומבנה פנים כזה עם עצמות לחיים בולטות עיניים בהירות עור בהיר כזה קצת שזוף
אנונימי
כן זה מושלם
בכלל אם אתה בהיר
שלמות אבלל הפירסינגים קצת פחות
שואל השאלה:
טראגוס הליקס לא טוב ?^
אנונימי
טראגוס קצת פחות הליקס סביר
אבל זה רק בגלל שאני פחות מתחברת לעגילים אצל בנים אבל שכל אחד יעשה מה שטוב לו
שואל השאלה:
ברור
אנונימי
שואל השאלה:
נמקי^
אנונימי
לא אוהבת בנים שיש להם עגילים באוזניים השרשראות וזה לא מושך אותי בכלל
שואל השאלה:
הבנתי אותך
אנונימי
כן מאוד פירסינגים מעלה
זה ממש יפה לדעתי