2 תשובות
שואל השאלה:
למה וואו?^
למה וואו?^
אנונימית
שואל השאלה:
הייתה לי פעם אוגרת שחיה איזה שלוש או יותר שנים ועוד שניים שגם חיו איזה שנתיים^
הייתה לי פעם אוגרת שחיה איזה שלוש או יותר שנים ועוד שניים שגם חיו איזה שנתיים^
אנונימית
באותו הנושא: