15 תשובות
לא
לא.
לא
לא
וואי כן, ממש מעניין מה הטעם של זה
לא
כן, למרות שאנשים שאכלו אמרו לי שזה לא משהו בכלל, אני אישית חושב שהייתי מתחבר לטעם, אבל אסור.. אז אין טעם חחח הבנתם? ;)
שואל השאלה:
^ חחח אהבתי
^ חחח אהבתי
אנונימית
כן הייתי רוצה לנסות
אני אישית לא שומרת ואכלתי ציזבורגרים בעבר אבל לא מעט אנשים שאני מכירה ושומרים רוצים
אני לא שומרת וזה לא טעים
אנונימית
כן הייתי מנסה אם היה מותר
מזה..
באותו הנושא: