17 תשובות
כן
לא
לא. שוקולד זה דוחה
ממש לא
כולה שוקולד זה לא שווה 10 קילו
כולה שוקולד זה לא שווה 10 קילו
לא,
יש לי בעיה קצת עם שוקולד
יש לי בעיה קצת עם שוקולד
לא
לא
זה המון
זה המון
לא הייתי רוצה להיות 47 קילו
אנונימית
לא
יש מספיק שוקלד טעים בעולם הזה
יש מספיק שוקלד טעים בעולם הזה
לא
לא. לא שווה את זה
לא בגלל שזה לא שווה את ה10 קילו שאני אצטרך להוריד ואם הוא ככ תאים אז בטח אני ארצה עוד
לא, אין סיכוי. 10 קילו זה המון. יש שוקולדים לא פחות טעימים.
כן כי חסר לי 10 קילו כי אני בתת משקל :))