התחברות הרשמה

אני בכיתה י' וחצי מהכיתה שלי התחילו לנשור ואני בדיכי כי זה הילדים שאני מחוברת אליהם.לאמשנה כמה מדברים הם לא רוצים לבוא

מה עושים במצב כזה? זה מגיע למצב שבקושי יש ילדים בכיתה (אני כיתה קטנה) 12 ילדים. אז לפעמים באים 3 ילדים ולפעמים 5 וזה מדכא. שנה שעברה כולם באו כל יום והשנה לא
26 בספטמבר 2019, 21:26
נשירה מהביהסבאסה    
תשובה אחת
לא נורא. ממשיכים. את צריכה בגרות ועדיף לך להשיג אחת.
אנונימי
באותו הנושא:
אפשרי לנשור מבית ספר בכיתה ח?
זה אפשרי לנשור מהלימודים בכיתה י?
אפשר לנשור מבית ספר בכיתה י'?
אפשר לנשור מבית ספר בכיתה י'?
אני רוצה לנשור מבית ספר, רציני לגמרי כיתה יא
כדאי לנשור מהבית ספר בכיתה יב לדעתכם?
זה חכם לנשור בכיתה יב?
מאיזה כיתה אפשר לנשור מבית ספר?
שמעתי שבכיתה י' אפשר לנשור האם אפשרי לנשור תחילת שנה או סוף השנה?
זה חכם לנשור בכיתה י"ב?
אני בכיתה י' אני יכולה לנשור מבצפר?