אני בכיתה י' וחצי מהכיתה שלי התחילו לנשור ואני בדיכי כי זה הילדים שאני מחוברת אליהם.לאמשנה כמה מדברים הם לא רוצים לבוא
מה עושים במצב כזה? זה מגיע למצב שבקושי יש ילדים בכיתה (אני כיתה קטנה) 12 ילדים. אז לפעמים באים 3 ילדים ולפעמים 5 וזה מדכא. שנה שעברה כולם באו כל יום והשנה לא