6 תשובות
לא.
לא, שנה אחרונה סיימי את זה.
למרות שאני כמעט פרשתי, לי פשוט לא היה ראש כי קרו כל מיני דברים באותו זמן.
זה להרוס לעצמך את החיים
חח ממש לא , כולה עוד שנה מה עשית ב11 שנות לימוד מה הכל לפח עכשיו? לא חבל עדיף כבר להשקיע ולתת את הכל
אנונימית
שנה אחרונה סיימי אותה
מצידי אל תעשי בגרויות רק תחכי שתהיה לך תנודה של 12 שנות לימוד
לא יקבלו אותך לשום מקום בלעדיה
בבקשה אל תהרגי לעצמך את החיים את תתחרטי על זה
אנונימית