6 תשובות
את מתחת ל14? אם כן אז ממש ממש לא.
עוד לא עברת את גיל 14 בשביל לומר שאת מרגישה ככה.
גם אני בכיתה ז הרגשתי בת 14 והופ הגעתי לגיל הזה והשתנתי נורא.
שואל השאלה:
אני בת 19
אנונימית
בת כמה את ברגיל?
ולשאלה, אממ זה תלוי כי אם נגיד את עןד מעט בת 14 אז זה בסדר אבל אם את בפער גדול אז לא.. זה כמו שאני אגיד שאני בת 20 כי אני מרגישה ככה (אני לא באמת מרגישה ככה)
לא, את לא בת 14.
זה רק מרגיש ככה, את לא צריכה לשנות את הגיל שלך בשביל אף אחד גם לא בשביל עצמך, גיל 14 היה/יגיע, תהני מהגיל שלך d:
אנונימית
מותר לך להגיד גם שאת בת 7.. אם את מרגישה בת 14 את יכולה להגיד שאת בת 14. ואם אני מרגישה בת 88 אני יכולה להגיד שאני בת 88