התחברות
הרשמה
גיחה זה חלק מהציון בתעודה בשלח?
כי אמרו לי שזה נחשב ל2 ימי שדה
לא יודעת אם זה גם אצלכם אבל אצלנו אם לא הולכים ליום שדה זה נחשב ל"נכשל"
25 בספטמבר 2019, 01:09
ציונים
בגרות
תעודות
בגרויות
חשבון
3 תשובות
גם אצלנו
ובנוסף לזה צריך להגיש עבודה
A
Anonimithamalca
כן וזה אחד הכייפים
א
אוגר מת
כן אני גם ב ח והולך להיות לנו חודש הבא
ת
תחת בת
באותו הנושא:
מה הציון שלכם בחשבון בתעודה? אני קיבלתי טוב מאוד.אני קצת מבואסת מהציון האמת...
גיחה היא חלק מהציון בשלח או שזה הישם חלק מהציון?
אם יש איזו עבודה ש40% מהציון שלה הוא לתעודה וקיבלתי 88, כמו נקודות זה יוריד לי? דחוף רצח
קיבלתי בבוחן שהוא 10% מהציון 73. כמה נקודות ירדו לי בתעודה על זה?
היה לי מבחן במתמטיקה שהוא 30% מהציון בתעודה וקיבלתי בו 92 זה טוב?
כמה חיסורים זה "מנה " בתעודה? וכמה מורידים מהציון בתעודה על מנה אחת?
קיבלתי 90 בעבודה שהיא 40 אחוז מהציון בתעודה
ציון 60 וזה 30% מהציון בתעודה, כמה נקודות זה מוריד מהציון בתעודה?
כמה זה 20% מהציון לתעודה? היה לי מבחן בלשון שבכלל לא ידעתי עליו ולא למדתי עליו אז קיבלתי בו 66 וזה 20% מהציון בתעודה!
המורה שלי הביאה לנו כבר עבודה להגשה לעוד שבועיים שהיא 10 אחוז מהציון הסופי בתעודה ויש לי בעיה.. (הבעיה המלאה בפירוט)
כמה אחוזים מהציון בתעודה זה שיעורי בית?